1990

Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί

Διάρκεια: 80'
Συγγραφέας: Ερρίκος Ίψεν
Μετάφραση: Θίασος Λεπτουργός
Σκηνοθέτης: Βαλεντίνη Λουρμπά
Σκηνικά: Σώντη Πάλου
Κοστούμια: Σώντη Πάλου
Μουσική: Χρίστος Ακρίδας
Χορογραφία: Λυδία Ορφανουδάκη
Ερμηνεύουν: με αλφαβητική σειρά: Χρήστος Αυλωνίτης, Κώστας Κονταράτος, Αργυρώ Λογαρά, Δώρα Τζερουνιάν
Κερδίστε μονές προσκλήσεις για την παράσταση Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί για την ημέρα Κυριακή 17/12 στις 19:15
Κερδίστε μονές προσκλήσεις για την παράσταση Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί για την ημέρα Παρασκευή 22/12 στις 21:15
Ελάτε στην Κοινότητα της Θεατρομάνια και λάβετε μέρος στους διαγωνισμούς

Περιγραφή

Ο Ίψεν στο μεγαλειώδες αυτό έργο θέλει να δείξει ότι η πληρότητα της συναισθηματικής ζωής είναι σπουδαιότερη από την αφοσίωση στην τέχνη. Αυτό το έργο γράφτηκε το 1899 και είναι ένα μανιφέστο πάνω στην τέχνη του καλλιτέχνη και τη ζωή, μια ελεγεία που προαναγγέλλει το θάνατο.

Περισσότερα

Ο Ρούμπεκ είναι διαπρεπής γλύπτης παντρεμένος με τη Μάγια, όμορφη, νέα επιπόλαιη και ευεπίφορη στον έρωτα… Η Μάγια είναι εύθυμη και ζωηρή αλλά κουβαλάει βάρος απογοήτευσης και κούρασης από τον Ρούμπεκ που την διέψευσε κι έτσι δεν είναι ευτυχισμένοι οι δυο τους.

Ξαναπαρουσιάζεται, όμως, στη ζωή του μια γυναίκα, η Ιρένε, που υπήρξε μοντέλο για το σημαντικότερο γλυπτικό του έργο, και αποτέλεσε γι’ αυτόν μέσον για να πετύχει ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, ενώ εκείνη θησαύριζε τις στιγμές και τις έκανε μοίρα… Κι όταν την ευχαρίστησε για ένα ''πολύτιμο επεισόδιο'', έφυγε θρυμματισμένη από την ψυχρότητά του και τριγυρνούσε άδεια με σκοπό τον όλεθρο.

Ο Ρούμπεκ και η Ιρένε όταν ξανασυναντιούνται συνειδητοποιούν την αιτία της υπαρξιακής τους θλίψης και αποφασίζουν να δώσουν τέλος σ’ ένα παιχνίδι χωρίς νόημα, κι όταν η ψευδαίσθηση και το ζωτικό ψεύδος που συντηρεί την ύπαρξή τους αποδειχθεί αδύναμο να προσφέρει ίαση στα ψυχικά τους άλγη, φεύγουν μαζί στα βουνά και, παρότι στις βουνοκορφές συναντούν ανεμοστρόβιλο, αρνούνται να διαλέξουν ασφαλές μέρος για να σωθούν και συμφωνούν να οδηγηθούν μαζί στο θάνατο.

Μετάφραση-προσαρμογή :Θίασος Λεπτουργός
Βοηθός σκηνοθέτη: Δώρα Τζερουνιάν
Μουσική επιμέλεια: Σωτήρης Σώτης
Δημόσιες σχέσεις: pandy pava
Φωτογραφία: Κώστας Βολιώτης

Διανομή
Χρήστος Αυλωνίτης: (Ούλφχαϊμ)
Κώστας Κονταράτος: (Ρούμπεκ)
Αργυρώ Λογαρά: (Μάγια)
Δώρα Τζερουνιάν: (Ιρένε)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Φωτογραφίες

Πότε & Πού

Εκάτη

από 22/09
Εκάτης 11, Πλατεία Κυψέλης
Τηλ: 2106401931 Website: theatroekati.blogspot.gr

Εισιτήρια: Γενική είσοδος: 12 ευρω
φοιτητές ,Ανεργοι 8 ευρω
Πληροφορίες: 2106401931

Ημέρες & Ώρες
Δ
Τ
Τ
Π
Π 21:15
Σ 21:15
Κ 19:15
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

65 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μπραβο σε ολους. Πολυ καλη παρασταση.Το εφε με το καπνο εντυπωσιακο, πολυ καλη σκεψη.Τα μυνηματα του εργου πολλα με κυριως θεμα το κοστος στις ζωες οσων υπηρετουν τη τεχνη. Ειναι επισης επικαιρο σαν εργο παρολο που ο Ιψεν το εγραψε πριν απο 2 αιωνες. Σευχαριστω Θεατρομανια!

  2. Πολύ ιδιαίτερη παράσταση και χώρος!!... Το κείμενο και οι ερμηνείες κρατούσαν το ενδιαφέρον μου καθ'όλη τη διάρκεια του έργου ενώ περισσότερο ξεχώρισα την ερμηνεία του κου Κονταράτου , ο οποίος είχε τρομερή εκφραστικότητα και μετέδιδε όλα τα συναισθήματα που απαιτούνταν!!
    Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση σε αυτή την παράσταση!!!

  3. Ωραία παράσταση, πολύ καλή ερμηνεία του κ. Κονταράτου. Το μόνο αρνητικό ο καπνός που βγαίνει συνεχώς για τις ανάγκες της παράστασης και κάνει τον χώρο πραγματικά αποπνικτικό. Ευχαριστώ πολύ θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  4. Παρακολούθησα την παράσταση στις 26/11/17. Καλές ερμηνείες και από τους τέσσρεις ηθοποιούς, ξεχώρισα όμως τον κ. Κονταράτο που κατά την άποψή μου "το ζούσε".
    Τα σκηνικά απλά.
    Συνολικά, νομίζω ότι πρόκειται για μια καλή προσπάθεια απόδοσης ενός κλασσικού έργου, με σωστό ρυθμό που κρατά σε ένταση τους θεατές και προσφέρεται ως τροφή για σκέψη και συζήτηση.
    Ο χώρος μικρός (όχι όμως ιδιαίτερα ζεστός) και το προσωπικό ευγενέσταστο.
    Ευχαριστώ τη "Θεατρομανία" για τη πρόσκληση.

  5. Παρακολούθησα την παράσταση της 10/11/17. Καταπληκτικές ερμηνείες, από ηθοποιούς με πραγματικό μεράκι σε αυτό που υπηρετούν, κατάφεραν να μας βάλουν στην ατμόσφαιρα του έργου και να κρατήσουν το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι το τέλος. Συγχαρητήρια!

  6. Παρακολούθησα την παράσταση "Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί" στο θέατρο Εκάτη στις 12/11. Εξαιρετική παράσταση , πολύ καλές ερμηνείες με το ενδιαφέρον να μένει αμείωτο εως το τέλος! Ευχαριστώ τη Θεατρομανια για την ευκαιρία που μου έδωσε να την παρακολουθήσω.

  7. Παρακολούθησα την παράσταση στις 11/11/17. Ηταν εξαιρετική!! Πολύ καλή σκηνοθεσία και πάρα πολύ καλές ερμηνείες και από τους τέσσερις ηθοποιούς. Κονταράτος και Λογαρά ένα κλικ πιο πάνω.
    Ένα έργο που εύκολα μπορεί να γίνει βαρετό λόγω της δυσκολίας του, μας κράτησε μέχρι το τέλος.
    Επίσης, αυθεντικά όμορφος χώρος το θέατρο Εκάτη.
    Ευχαριστούμε πολύ και την Θεατρομάνια για την πρόσκληση (μπράβο που ήταν μονή για να έρχονται όσοι ενδιαφέρονται και όχι μόνο επειδή είναι δωρεάν!), συνεχίστε να στηρίζετε το καλό θέατρο!

  8. Η πρωτη μου επισκεψη στο θεατρο ΕΚΑΤΗ το Σαββατο 11 Νοεμβριου μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις. Η παρασταση ηταν πολυ ωραια και πιστευω οτι οι ηθοποιοι εδωσαν τον καλυτερο εαυτο τους. θα ηθελα να ευχαριστησω το θεατρομανια για την παραχωρηση της προσκλησης.

  9. Παρακολούθησα την παράσταση με πρόσκληση του theatromania.gr στις 10/11/2017. Το συγκεκριμένο έργο του Ίψεν είναι από τα σπουδαιότερα και λυρικότερα έργα του, κατά την άποψή μου, και βρίθει καταβολών περί του δράματος της ανθρώπινης υπαρξιακής αγωνίας. Μετά λύπης μου όμως, θα έλεγα πως η παράσταση προσιδίαζε περισσότερο στις πρωταρχικές πρόβες κατά τις οποίες οι ηθοποιοί αναγιγνώσκουν το θεατρικό κείμενο. Δε θεωρώ δηλαδή πως εν τέλει μετουσιώθηκε ο Λόγος του ιψενικού έργου, σε ικανοποιητικό και αντάξιο-τουλάχιστον του διαμετρήματος του κειμένου- επίπεδο, σε θεατρική πράξη.

  10. Αρκετα καλη παρασταση και ατμοσφαιρικη. Ο πρωταγωνιστης εξαιρετικος, εδωσε τα μεγιστα. Πραγματευεται τη ζωη ενος καλλιτεχνη και την υπερτατη αξια αυτης. Δημιουργια η συντροφικοτητα; Η ηθοποιος(μοντελο καλλιτεχνη) ηταν υπερβολικη στον ρολο της και λιγο επιπεδη. Δεν μου εβγαζε συναισθημα παρ'ολο που ηταν δραματικη φιγουρα. Το τελος μυστηριακο και νεφελωδες..

  11. Είδα την παράσταση ως καλεσμένος άλλου μέλους της Θεατρομάνιας. Λίγες ημέρες πριν είχα δει την άλλη Παράσταση στο θέατρο Εκάτη, το Περλιμπλίν και Μπελίσα που με είχε αφήσει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Έτσι πήγα με πολύ ψηλές προσδοκίες. Δυστυχώς διαψεύστηκα. Το cast αποδείχθηκε λίγο και οι ρόλοι μοιρασμένοι στους λάθος ηθοποιούς. Απογοήτευση.

  12. Κέρδισα μονή πρόσκληση για την Κυριακή 22.10.17, αλλά δεν κατάφερα για προσωπικούς λόγους να πάω στην παράσταση. Παραχώρησα το εισιτήριό μου σε φίλη της ομάδας στο facebook. Το κείμενο του Ίψεν είναι εξαιρετικό, οπότε ελπίζω να καταφέρω να κερδίσω ξανά και να πάω! Έχω ακούσει τα καλύτερα για την εν λόγω παράσταση.

  13. Πολύ καλή η παράσταση... εξαιρετική θα τολμούσα να πω αν σκεφτεί κανείς ότι ανεβαίνει σε ένα μικρό θέατρο με περιορισμένες δυνατότητες σε υλικοτεχνική υποδομή... Οι ερμηνείες επίσης πολύ καλές!!! Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!

  14. Τι θυσιαζει μερικες φορες ο ανθρωπος για την επιτυχια! Πως βαζει σε δευτερη μοιρα τα αισθηματα του και που τον οδηγει αυτο; Ενα εκπληκτικο εργο του Ιψεν, που αγγιζει νομιζω πολλους, που εχουν βρεθει αντιμετωποι με διλληματα στη ζωη τους. Καταπληκτικες οι ερμηνειες, ιδιαιτερα του κυριου που υποδυεται τον καλλιτεχνη. Η Ιρενε μου φανηκε υπερβολικη ( δεν εχω ωστοσο διαβασει το βιβλιο για να δω πως την παρουσιαζε ο Ιψεν). Ομορφη η σκηνοθεσια. Τελεια παρασταση για οσους αγαπουν τους κλασικους συγγραφεις. Theatromania, σ' ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση!!

  15. Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του theatromania.gr την Παρασκευή 13-10-17.
    H κυρία Λουρμπά συνεχίζει τα ανεβάσματα κλασσικού ρεπερτορίου, με ειδίκευση σε Ίψεν και Στρίντμπεργκ, ωστόσο διέκρινα στοιχεία μανιερισμού στον τρόπο της από κουστούμια και σκηνικά, όσο και στην εκφορά των διαλόγων από τους ηθοποιούς. Κατανοώ την έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής του θεάτρου για τα γύρω- γύρω, αλλά αν μη τι άλλο θα μπορούσαν να δουλευτούν λίγο περισσότερο οι παύσεις και οι εντάσεις από τους ηθοποιούς, ώστε να αποδοθεί ευκρινέστερα η πρόθεση του συγγραφέα καθιστώντας τον θεατή μέτοχο του δράματος του καλλιτέχνη.
    Είμαι ευγνώμων που το κείμενο ακούγεται απρόσκοπτα και χωρίς περισπασμούς, αλλά ένιωσα σαν να γίνεται κάπως ασθματικά καθόλη τη διάρκεια του έργου, πράγμα που χρήζει βελτίωσης.
    Διέκρινα κάποια αδυναμία στην ηθοποιό που έπαιζε την Ιρένε Στη διεκπεραίωση του ρόλου πειστικά. Έμοιαζε σαν να υπερέβαλλε σε κάποια στιγμές.
    Είναι η δεύτερη φορά που παρακολουθώ το έργο, μετά από ένα ανέβασμα στο Θέατρο Τέχνης και ενώ την πρώτη φορά μου είχε φανεί παραφορτωμένο σκηνογραφικά και αισθητικά, στο θέατρο Εκάτη μου άφησε ένα flat συναίσθημα, παρότι το κείμενο είναι σπουδαίο.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια!
    Νικήτας Μ.

  16. 'Βλέπουμε το ανεπανόρθωτο μόνο όταν ... ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί!
    Και τι βλέπουμε τότε;
    Βλέπουμε ότι δε ζήσαμε ποτέ.'

    Άλλη μια επίσκεψη στο θέατρο Εκάτη για έργο του Ίψεν στέφτηκε με επιτυχία. Η παράσταση πραγματεύεται το πως η ανάγκη για δημιουργία στα πλαίσια της τέχνης βάζει σε δεύτερη μοίρα την ίδια τη ζωή, επηρεάζοντας βαθιά τις ανθρώπινες σχέσεις. Πολύ καλές ερμηνείες και εύστοχη η χρήση του φωτισμού και της μουσικής επένδυσης. Επιπλέον, ο καπνός που γεμίζει κατά διαστήματα τη σκηνή, για τον οποίο η σκηνοθέτιδα μας ενημέρωσε ότι είναι αβλαβής, δίνει στο έργο την κατάλληλη ατμόσφαιρα όπου χρειάζεται.
    Συνολικά μια αξιόλογη παράσταση μιάμισης περίπου ώρας με καλό ρυθμό και περιέχομενο που αναμφισβήτητα αποτελεί τρόφη για σκέψη.
    Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  17. Καλή και ενδιαφέρουσα παράσταση στο πολύ απαιτητικό έργο του 'Ιψεν. Καλές ερμηνείες από όλους τους θεατρικούς παράγοντες ιδιαίτερα αυτή του κου Κοντοράτου. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  18. ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΩΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.

  19. Μας αρέσει ο θίασος και τον παρακολουθούμε. Θεωρώ πως η παράσταση είχε κάποια ερμηνευτικά κενά και δε σε βοηθούσε να αντιληφθείς τον συλλογισμό του συγγραφέα. Ο κύριος Κονταράτος είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός και απορώ γιατί δεν είναι ευρύτερα γνωστός ή γιατί δεν τον βλέπουμε συχνότερα.

  20. Παρακολουθησα την παρασταση στις 30/9/17 εχοντας κερδισει μονη προσκληση απο τη Θεατρομανια. Τη βρηκα εξαιρετικα ενδιαφερουσα. Πολυ καλες ερμηνειες, πολυ καλη προσπαθεια αποδοσης του εργου του Ιψεν. Ευχαριστω τη Θεατρομανια για την ευκαιρια που μου εδωσε να παρακολουθησω μια αξιολογη παρασταση.