142

Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί

Διάρκεια: 80'
Συγγραφέας: Ερρίκος Ίψεν
Μετάφραση: Θίασος Λεπτουργός
Σκηνοθέτης: Βαλεντίνη Λουρμπά
Σκηνικά: Σώντη Πάλου
Κουστούμια: Σώντη Πάλου
Μουσική: Χρίστος Ακρίδας
Χορογραφία: Λυδία Ορφανουδάκη
Ερμηνεύουν: με αλφαβητική σειρά: Χρήστος Αυλωνίτης, Κώστας Κονταράτος, Αργυρώ Λογαρά, Δώρα Τζερουνιάν
Κερδίστε μονές προσκλήσεις για την παράσταση Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί για την ημέρα Παρασκευή 27/10 στις 21:15
Κερδίστε μονές προσκλήσεις για την παράσταση Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί για την ημέρα Σάββατο 28/10 στις 21:15
Ελάτε στην Κοινότητα της Θεατρομάνια και λάβετε μέρος στους διαγωνισμούς

Περιγραφή

Ο Ίψεν στο μεγαλειώδες αυτό έργο θέλει να δείξει ότι η πληρότητα της συναισθηματικής ζωής είναι σπουδαιότερη από την αφοσίωση στην τέχνη. Αυτό το έργο γράφτηκε το 1899 και είναι ένα μανιφέστο πάνω στην τέχνη του καλλιτέχνη και τη ζωή, μια ελεγεία που προαναγγέλλει το θάνατο.

Περισσότερα

Ο Ρούμπεκ είναι διαπρεπής γλύπτης παντρεμένος με τη Μάγια, όμορφη, νέα επιπόλαιη και ευεπίφορη στον έρωτα… Η Μάγια είναι εύθυμη και ζωηρή αλλά κουβαλάει βάρος απογοήτευσης και κούρασης από τον Ρούμπεκ που την διέψευσε κι έτσι δεν είναι ευτυχισμένοι οι δυο τους.

Ξαναπαρουσιάζεται, όμως, στη ζωή του μια γυναίκα, η Ιρένε, που υπήρξε μοντέλο για το σημαντικότερο γλυπτικό του έργο, και αποτέλεσε γι’ αυτόν μέσον για να πετύχει ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, ενώ εκείνη θησαύριζε τις στιγμές και τις έκανε μοίρα… Κι όταν την ευχαρίστησε για ένα ''πολύτιμο επεισόδιο'', έφυγε θρυμματισμένη από την ψυχρότητά του και τριγυρνούσε άδεια με σκοπό τον όλεθρο.

Ο Ρούμπεκ και η Ιρένε όταν ξανασυναντιούνται συνειδητοποιούν την αιτία της υπαρξιακής τους θλίψης και αποφασίζουν να δώσουν τέλος σ’ ένα παιχνίδι χωρίς νόημα, κι όταν η ψευδαίσθηση και το ζωτικό ψεύδος που συντηρεί την ύπαρξή τους αποδειχθεί αδύναμο να προσφέρει ίαση στα ψυχικά τους άλγη, φεύγουν μαζί στα βουνά και, παρότι στις βουνοκορφές συναντούν ανεμοστρόβιλο, αρνούνται να διαλέξουν ασφαλές μέρος για να σωθούν και συμφωνούν να οδηγηθούν μαζί στο θάνατο.

Μετάφραση-προσαρμογή :Θίασος Λεπτουργός
Βοηθός σκηνοθέτη: Δώρα Τζερουνιάν
Μουσική επιμέλεια: Σωτήρης Σώτης
Δημόσιες σχέσεις: pandy pava
Φωτογραφία: Κώστας Βολιώτης

Διανομή
Χρήστος Αυλωνίτης: (Ούλφχαϊμ)
Κώστας Κονταράτος: (Ρούμπεκ)
Αργυρώ Λογαρά: (Μάγια)
Δώρα Τζερουνιάν: (Ιρένε)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Φωτογραφίες

Πότε & Πού

Εκάτη

από 22/09
Εκάτης 11, Πλατεία Κυψέλης
Τηλ: 2106401931 Website: theatroekati.blogspot.gr

Εισιτήρια: Γενική είσοδος: 12 ευρω
φοιτητές ,Ανεργοι 8 ευρω
Πληροφορίες: 2106401931

Ημέρες & Ώρες
Δ
Τ
Τ
Π
Π 21:15
Σ 21:15
Κ 19:15
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

29 ΣΧΟΛΙΑ

  1. 0

    Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του theatromania.gr την Παρασκευή 13-10-17.
    H κυρία Λουρμπά συνεχίζει τα ανεβάσματα κλασσικού ρεπερτορίου, με ειδίκευση σε Ίψεν και Στρίντμπεργκ, ωστόσο διέκρινα στοιχεία μανιερισμού στον τρόπο της από κουστούμια και σκηνικά, όσο και στην εκφορά των διαλόγων από τους ηθοποιούς. Κατανοώ την έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής του θεάτρου για τα γύρω- γύρω, αλλά αν μη τι άλλο θα μπορούσαν να δουλευτούν λίγο περισσότερο οι παύσεις και οι εντάσεις από τους ηθοποιούς, ώστε να αποδοθεί ευκρινέστερα η πρόθεση του συγγραφέα καθιστώντας τον θεατή μέτοχο του δράματος του καλλιτέχνη.
    Είμαι ευγνώμων που το κείμενο ακούγεται απρόσκοπτα και χωρίς περισπασμούς, αλλά ένιωσα σαν να γίνεται κάπως ασθματικά καθόλη τη διάρκεια του έργου, πράγμα που χρήζει βελτίωσης.
    Διέκρινα κάποια αδυναμία στην ηθοποιό που έπαιζε την Ιρένε Στη διεκπεραίωση του ρόλου πειστικά. Έμοιαζε σαν να υπερέβαλλε σε κάποια στιγμές.
    Είναι η δεύτερη φορά που παρακολουθώ το έργο, μετά από ένα ανέβασμα στο Θέατρο Τέχνης και ενώ την πρώτη φορά μου είχε φανεί παραφορτωμένο σκηνογραφικά και αισθητικά, στο θέατρο Εκάτη μου άφησε ένα flat συναίσθημα, παρότι το κείμενο είναι σπουδαίο.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια!
    Νικήτας Μ.

  2. 0

    'Βλέπουμε το ανεπανόρθωτο μόνο όταν ... ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί!
    Και τι βλέπουμε τότε;
    Βλέπουμε ότι δε ζήσαμε ποτέ.'

    Άλλη μια επίσκεψη στο θέατρο Εκάτη για έργο του Ίψεν στέφτηκε με επιτυχία. Η παράσταση πραγματεύεται το πως η ανάγκη για δημιουργία στα πλαίσια της τέχνης βάζει σε δεύτερη μοίρα την ίδια τη ζωή, επηρεάζοντας βαθιά τις ανθρώπινες σχέσεις. Πολύ καλές ερμηνείες και εύστοχη η χρήση του φωτισμού και της μουσικής επένδυσης. Επιπλέον, ο καπνός που γεμίζει κατά διαστήματα τη σκηνή, για τον οποίο η σκηνοθέτιδα μας ενημέρωσε ότι είναι αβλαβής, δίνει στο έργο την κατάλληλη ατμόσφαιρα όπου χρειάζεται.
    Συνολικά μια αξιόλογη παράσταση μιάμισης περίπου ώρας με καλό ρυθμό και περιέχομενο που αναμφισβήτητα αποτελεί τρόφη για σκέψη.
    Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  3. 0

    Καλή και ενδιαφέρουσα παράσταση στο πολύ απαιτητικό έργο του 'Ιψεν. Καλές ερμηνείες από όλους τους θεατρικούς παράγοντες ιδιαίτερα αυτή του κου Κοντοράτου. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  4. 0

    ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΩΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.

  5. 2

    Μας αρέσει ο θίασος και τον παρακολουθούμε. Θεωρώ πως η παράσταση είχε κάποια ερμηνευτικά κενά και δε σε βοηθούσε να αντιληφθείς τον συλλογισμό του συγγραφέα. Ο κύριος Κονταράτος είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός και απορώ γιατί δεν είναι ευρύτερα γνωστός ή γιατί δεν τον βλέπουμε συχνότερα.

  6. 0

    Παρακολουθησα την παρασταση στις 30/9/17 εχοντας κερδισει μονη προσκληση απο τη Θεατρομανια. Τη βρηκα εξαιρετικα ενδιαφερουσα. Πολυ καλες ερμηνειες, πολυ καλη προσπαθεια αποδοσης του εργου του Ιψεν. Ευχαριστω τη Θεατρομανια για την ευκαιρια που μου εδωσε να παρακολουθησω μια αξιολογη παρασταση.