9075

Το βαλς των δέντρων και του ουρανού

Αρχείο Παίχτηκε από 30/11/2018 έως 21/04/2019
στο Γκλόρια
Διάρκεια: 90'
Κείμενο: Jean-Michel Guenassia
Μετάφραση: Ειρήνη Αποστολάκη
Απόδοση: Ελένη Ερήμου, Κώστας Παπαπέτρου
Δραματουργική επεξεργασία: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθέτης: Michael Seibel
Σκηνογραφία: Λαμπρινή Καρδαρά
Κοστούμια: Λαμπρινή Καρδαρά
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Κίνηση: Έλενα Κουρκούλη
Ερμηνεύουν: Ελένη Ερήμου, Δημήτρης Καλαντζής, Αντώνης Ραμπαούνης, Ελένη Δαφνή, Γιάννης Μπόγρης

Περιγραφή

Κι αν ο Βαν Γκογκ δεν αυτοκτόνησε;

Οι τελευταίες μέρες ενός από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών, του Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Μια παράσταση βασισμένη στο βιβλίο του Jean-Michel Guenassia για τον μυστηριώδη θάνατο του μεγάλου καλλιτέχνη μέσα από τον έρωτα μιας γυναίκας που τόλμησε να δει τον ήλιο χωρίς να τυφλωθεί.

Περισσότερα

Καλοκαίρι 1890. Ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ φτάνει σε ένα απομονωμένο χωριό με εκπληκτική θέα και ιδιαίτερους ανθρώπους. Μέσα σε σαράντα μέρες θα ζωγραφίσει εβδομήντα από τους κορυφαίους πίνακές του, αριστουργήματα που θα αλλάξουν την πορεία της ζωγραφικής, της τέχνης, της φιλοσοφίας  και της λογοτεχνίας.

Η Μαργκερίτ  Γκασέ, η κόρη του περίφημου θεράποντα ιατρού του Βαν Γκογκ, είναι μια νέα κοπέλα που ασφυκτιά στα στενά πλαίσια τα επιβεβλημένα στις γυναίκες και τους καλλιτέχνες από την ορθολογική κοινωνία. Η Μαργκερίτ θα είναι ο τελευταίος έρωτας της ζωής του Βαν Γκογκ. Η συνεύρεση τους θα χαράξει τις ζωές και των δύο ανεξίτηλα για πάντα.

Ο Jean-Michel Guenassia, συγγραφέας της τεράστιας επιτυχίας «Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων», μας αποκαλύπτει μια ανατρεπτική εκδοχή για αυτές τις τελευταίες μέρες. Αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες ανακαλύψεις για τη ζωή του μεγαλοφυούς ζωγράφου, λούζοντας με νέο φως τα μυστήρια του έργου, της δημιουργικότητας και του θανάτου του.

Μήπως ο γιατρός Γκασέ δεν ήταν πραγματικά πιστός φίλος όλων των ιμπρεσιονιστών ζωγράφων αλλά ένας καιροσκόπος και ματαιόδοξος έμπορος; Η κόρη του σε τι σημεία μπορούσε να φτάσει για το πάθος και τον έρωτα; Οι πίνακες του Βαν Γκογκ που δημοπρατούνται για εκατομμύρια και εκθέτονται στα μεγαλύτερα μουσεία παγκοσμίως είναι πράγματι όλοι αυθεντικοί; Και το πιο σημαντικό ίσως, η αλήθεια για τον θάνατο του Βαν Γκογκ είναι όντως αυτή που γνωρίζουμε;

Motion Graphics Βαγγέλης Καλαϊτζής –
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιάννης Μπόγρης
Art Work: Λουκάς Μελάς
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Παραγωγή: ΦΙΛΟΘΕΑΤΟΝ ΑΕ

Φωτογραφίες

126 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μία εξαιρετική παράσταση που μας ταξίδεψε στη ζωή του μεγάλου ζωγράφου, που πραγματικά απολαύσαμε πολύ. Καταπληκτικά σκηνικά με ηλιοτρόπια και προβολή πινάκων του Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Σκηνοθεσία, φωτισμός και μουσική, πραγματικά ήταν όλα τέλεια. Εξαιρετικές οι ερμηνείες όλων των ηθοποιών και ιδιαιτέρως της κας Ελένης Ερήμου και του κου Δημήτρη Καλαντζή. Συγχαρητήρια σε όλους τους παράγοντες της παράστασης, την οποία συνιστώ ανεπιφύλακτα, κρίμα που την είδα στο τέλος της θεατρικής σεζόν.
    Ευχαριστούμε πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  2. Μία εξαιρετική παράσταση,που όλα μαζί θυμίζουν ναό τέχνης.Ο διάκοσμος του θεάτρου με απεικονίσεις των πινάκων του μεγάλου ζωγράφου και ηλιοτρόπια.Οι ηθοποιοί όλοι εξαιρετικοί με κορυφαίους την κ´Ερήμου και τον κ.Καλαιντζη.Την σκηνή στόλίζει η προβολή των πινάκων του ζωγράφου,Την παράσταση την συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

  3. ειδα την παρασταση και την απολαυσα πραγματικα .Πολυ καλοι οι κα.Ερημου και ο κος.Καλατζης ολοι ηταν εξαιρετικοι υπεροχο το κειμενο δημιουργει εικονες και χρωματα υπεροχοι οι πινακες του Βαν Γκογκ ευχαριστω πολυ θεατρομανια για την δυνατοτητα να παρακολουθησω αυτη την υπεροχη παρασταση

  4. Απόλαυσα μία ιδιαίτερη παράσταση, με ένα έργο ερμηνευτικά δύσκολο. Οι ηθοποιοί ήταν σπουδαίοι στον ρόλο τους και άξιοι συγχαρητηρίων. Το σκηνικό στο θέατρο με τα ηλιοτρόπια και τους κρεμασμένους πίνακες, σε έβαζαν στην ατμόσφαιρα αυτού που θα παρακολουθήσεις.
    Ευχαριστώ, βέβαια και τη Θεατρομανία, που βρέθηκα εκεί.

  5. Εξαιρετική παράσταση που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μας καθ' όλη τη διάρκειά της. Πολύ καλή σκηνοθεσία με παράλληλη προβολή των πινάκων του Βαν Γκογκ. Εξαιρετικές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς και ιδιαιτέρως των κων Ελένης Ερήμου και Δημήτρη Καλαντζή. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της.
    Ευχαριστούμε πολύ τη Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!!

  6. Μια πολύ όμορφη, καλοδουλεμένη παράσταση με ξεχωριστές ερμηνείες κυρίως της κ.Ερήμου και του κ. Καλαντζή. Μια παράσταση που σε ωθεί να σκεφτείς, να φιλοσοφήσεις πάνω στη ζωή, την τέχνη και τον έρωτα. Ευχαριστούμε πολύ, Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις! Μια μικρή παρατήρηση για την συμπεριφορά του κοινού, ας μου επιτρέψετε. Όλοι εμείς που αγαπάμε το θέατρο και πηγαίνουμε να παρακολουθήσουμε μια παράσταση, ας σεβόμαστε τους ηθοποιούς & τους συνθεατές μας κι ας αποχωριστούμε για την ώρα της παράστασης τα κινητά μας!
    Δυστυχώς στην χτεσινή (14/4/2019) παράσταση στην 4η & 5η σειρά μια κυρία έστελνε μηνύματα με ήχο και μια άλλη απαντούσε στο κινητό την ώρα της παράστασης. Ας φροντίσουμε όλοι μας να εκλείψουν αυτά τα φαινόμενα! Ευχαριστώ!

  7. Κατά τη γνώμη μου,ήταν από τις καλύτερες παραστάσεις της φετινής θεατρικής σεζόν. Ευχαρίστως θα την έβλεπα ξανά. Από τις ερμηνείες των πολύ αξιόλογων ηθοποιών, θα ήθελα να ξεχωρίσω της κ. Ερήμου, που πραγματικά καταθέτει την ψυχή της πάνω στη σκηνή. Ευχαριστώ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  8. Μια πολύ καλοδουλεμένη παρασταση με καλές ερμηνείες. Πολυ έξυπνη βρήκα την τοποθέτηση της βιντεοπροβολης με τα έργα του μεγάλου καλλιτέχνη. Όσο για τη διάρκεια του έργου, ιδανική ώστε να μην κουράζει. Να μην παραλείψω φυσικά να ευχαριστήσω τη Θεατρομανια για τη διπλή πρόσκληση.

  9. Το θεατροποιημένο έργο του Guenasia πραγματεύεται την ιστορία μιας γυναίκας – ζωγράφου («αντιγραφέα»), της Μαργκερίτ, η οποία έζησε σε μια πατριαρχική κοινωνία, σε ένα χωριό της γαλλικής επαρχίας, κόρης γιατρού, που ερωτεύθηκε τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Η Μαργκερίτ είναι το επαναστατικό στοιχείο της παράστασης. Δεν αποδέχεται την ειμαρμένη για τις γυναίκες της εποχής της. Αρνείται να ζει στη σκιά της πεθαμένης μάνας της που αποτελεί τη μόνιμη ανάμνηση του πατέρα της, αρνείται να γίνει η ίδια γιατρός και να δεχθεί το γάμο με το γιο του φαρμακοποιού (με προορισμό να γίνει φαρμακοποιός κι ίδιος) για να συνεχίσουν την παράδοση και τις «μπίζνες». Ερωτεύεται και δίνεται στο έρωτά της για το ζωγράφο, δίνει την παρθενιά της, ζει τον έρωτα όσο πιο βαθιά γίνεται, δεν μιλά για γάμο μαζί του αλλά για συμβίωση ώστε ο ζωγράφος να νοιώθει ελεύθερος, είναι έτοιμη να θυσιάσει ό,τι περιουσιακό στοιχείο έχει (τα κοσμήματα της μητέρας της) προκειμένου να φύγουν μακριά και να ξεκινήσουν μια νέα ζωή. Η Μαργκερίτ τιμωρείται με εγκλεισμό από τον πατέρα της στο σπίτι, ο οποίος μετατρέπει την σύγκρουση που έχει με το ζωγράφο σε «απαγόρευση» της σχέσης του με την κόρη του και κακοποιείται βάναυσα από τον πατέρα της. Ο αδερφός της, δήθεν σύμμαχός της, που αναλαμβάνει να πηγαίνει τα γράμματα της έγκλειστης στον Βίνσεντ δεν τα πηγαίνει ποτέ και στην πορεία συνεχίζει το «έργο» του πατέρα. Ενός πατέρα που πίσω από τον αστικό φιλελευθερισμό και τη χορηγία στους ζωγράφους κρύβει το προσοδοφόρο εμπόριο της τέχνης που θα συνεχίσει ο γιος…..
    Η Μαργκερίτ έχει όνειρο να γίνει ζωγράφος. Αυτό το όνειρο τής το αρνούνται από την οικογένειά της, αφού τη στρέφουν από μικρή στις παραδοσιακές για μια γυναίκα – κόρης γιατρού – επιλογές. Η ίδια σχεδιάζει άτεχνα, αντιγράφει άλλους, δεν έχει αυτοπεποίθηση για τον εαυτό της. Η επαφή της με τον Βίνσεντ τής δίνει τη δυνατότητα να πραγματώσει το όνειρό της. Όμως εκείνος της λέει πως θεωρεί πως η τέχνη δεν διδάσκεται και ο καθένας βρίσκει το δρόμο μέσα του. Έτσι δεν ασχολείται καν μαζί της σε αυτό το πεδίο. Στο πήγαινε – έλα ανάμεσα στην εξέγερσή της και στο συμβιβασμό εντάσσεται κι η κριτική των έργων του συντρόφου της. Βλέποντας κάποιο έργο του, λέει πως η κίνηση των φυτών στον άνεμο δεν συμβαδίζει με την ακινησία του νερού. Αυτό αφήνει το Βαν Γκογκ άφωνο αλλά εκείνη γρήγορα αναδιπλώνεται λέγοντας πως «ποια είμαι εγώ που θα κάνω κριτική σε αυτόν το μεγάλο ζωγράφο». Κάποια στιγμή του δείχνει κάποια πορτοκαλί ηλιοτρόπια, που ο ζωγράφος αναγνωρίζει πως δεν είναι έργο του. Είναι έργο της Μαργκερίτ, όπως παραδέχεται η ίδια, προκαλώντας τη μήνη του Βίνσεντ που της λέει πως είναι μια αντιγραφέας και ότι αυτό δεν έχει σχέση με τέχνη. Κι όμως η Μαργκερίτ, ακολουθώντας το μόνο δρόμο που της έχει απομείνει, δημιουργεί, υιοθετώντας τα μοτίβα και την τεχνοτροπία του έρωτα της ζωής της, στο περιθώριο κάθε αναγνώρισης, που άλλωστε δεν την επιδιώκει. Δύσκολο πράγμα να είσαι καταξιωμένη ζωγράφος ή γενικά καλλιτέχνης, εκείνη την εποχή και το ερώτημα του τρόπου της γυναικείας έκφρασης και της αντιστοιχίας της με αριστουργήματα που θεωρούνται ανδρικές δημιουργίες έχουν αυτή την «φυσική» απάντηση από την Μαργκερίτ. Έτσι, ο Guenasia λέει ότι, ενδεχομένως, κάποια έργα που πουλά ο αδερφός της Μαργκερίτ είναι έργα της ίδιας κι όχι του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.
    Ένα άλλο θέμα που θίγει το έργο είναι ο ρόλος της τέχνης και της σχέσης της με τα κοινωνικά και πολιτικά δεδομένα της εποχής. Η τέχνη αναπτύσσεται σε μια περίοδο που έχει ξεκινήσει η έντονη αναζήτηση του νέου. Η αμφισβήτηση των παραδοσιακών αξιών έρχεται στο επίκεντρο του εξπρεσιονισμού και άλλων ρευμάτων, που αρχίζει η συνομιλία της τέχνης με τη μη αντιγραφή της φύσης αλλά με τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου, που καταγράφεται η επικοινωνία της ζωγραφικής με τη μουσική (εξ ού και βαλς των δέντρων και του ουρανού). Ασφυκτικά είναι τα πράγματα, για τους ζωγράφους, λοιπόν, στο πλαίσιο του ακαδημαϊσμού, των επιμελητηρίων της τέχνης, των μαικήνων χρηματοδοτών. Ο Βίνσεντ και ο αδερφός του, ο οποίος έχει γκαλερί έργων τέχνης και δεν έχει πουλήσει κανένα έργο του ζωγράφου, αναζητούν τη λύση στην ονειροπόληση ενός κόσμου που η πλούσιοι θα εκτιμήσουν την τέχνη και θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή να αγοράσουν έργα. Αντίθετα, η Μαργκερίτ, λέει στο Βαν Γκογκ να φύγουν στην Αμερική, που η θεσμική κατηγοριοποίηση της τέχνης βρίσκεται σε αρχικά της στάδια, να αναζητήσουν έναν νέο κόσμο. Όλοι τους, μέσα σε ένα αντιφατικό πλαίσιο, βρίσκουν πως κάτι νέο πρέπει να γίνει, όμως η γυναίκα, ξεπερνώντας το φάσμα της μεταφυσικής και της θεολογίας που σκιάζει το ζωγράφο, βρίσκεται πιο μπροστά από όλους στην αναζήτηση νέων τόπων και εποχών. Διατεθειμένη να ρισκάρει τα πάντα. Είναι εκείνη που έχει τον πιο πλούσιο εσωτερικό κόσμο, που βιώνει πιο δυνατά των έρωτα και αυτό αποτυπώνεται στα «αντίγραφά» της.
    Όταν ο Βαν Γκογκ, οπισθοχωρεί στη σχέση τους, διότι θωρεί πως η ηλικιακή διαφορά δεν επιτρέπει τη συνέχειά της, εκείνη πάει να αυτοπυροβοληθεί με το πιστόλι και, στην αντιπαράθεση μαζί του, τον σκοτώνει κατά λάθος. Ζει για πάντα με την ανάμνησή του και ο ίδιος ο ζωγράφος ζει μέσα από το έργο της.
    Το θεατρικό είναι δομημένο σε παράλληλους μονόλογους. Ο ρόλος της Ελένης Ερήμου είναι κι από αυτή την άποψη δύσκολος και τα καταφέρνει μοναδικά. Ακόμη κι όταν είναι μαζί οι ήρωες, μιλούν ο καθένας με βάση το δικό του κόσμο. Μόνο η Μαργκερίτ συνδιαλέγεται πραγματικά και κάποια στοιχεία ουσιαστικής σχέσης - επικοινωνίας υπάρχουν μεταξύ των αδερφών Βαν Γκογκ. Είναι έργο δύσκολο, «βαρύ» και ενδιαφέρον που απαιτεί τόλμη στο ανέβασμα και πράγματι αποδεικνύει ότι η κυρία Ερήμου είναι λειτουργός της τέχνης, που δεν διστάζει να πληρώσει το τίμημα. Ωραία στημένη η Μαργκερίτ νέα (Ελένη Δαφνή) και μεγάλη πια (Ελένη Ερήμου). Εξαιρετικός ο Δημήτρης Καλαντζής σαν Βίνσεντ Βαν Γκογκ και ο Αντώνης Ραμπαούνης σαν γιατρός Γκασέ. Η μουσική και η κίνηση, έχουν ταιριάξει καλά, δίνουν ατμόσφαιρα. Η ψηφιακή απόδοση των έργων εντυπωσιάζει με την κίνηση. Η φωνή της Κικής Δημουλά που απαγγέλει το ποίημά της «ηλιοτρόπια», προσθέτει σε αίσθηση. Εκείνο που μπορούσε να ιδωθεί διαφορετικά στη σκηνοθεσία είναι το βάρος της επικέντρωσης στη γυναίκα. Αντίθετα, όλο το στήσιμο φωτίζει τον Βαν Γκογκ, μ’ όλο που αυτό φέρνει σε ακόμη μεγαλύτερη αναντιστοιχία τη σημασία της Μαργκερίτ. Λίγο ενδιαφέρει την τέχνη και τον πολιτισμό διαχρονικά η αστυνομική πλευρά του πώς πέθανε ο ζωγράφος ή ποια έργα του είναι γνήσια και ποια όχι. Σε αυτό οι ιστορικοί της τέχνης του μέλλοντος θα απαντήσουν. Όμως τα ερωτήματα για την προσφορά των γυναικών στην τέχνη της εποχής και τους όρους με τους οποίους παίρνουν μέρος μπορεί να απασχολήσει και να φέρει στην επιφάνεια νέες προοπτικές.

  10. Μοναδική παράσταση γεμάτη εκρήξεις χρωμάτων, φωτισμών, εικόνων και έντονων συναισθημάτων,στοιχεία που χαρακτηρίζουν άλλωστε και τους πίνακες του διάσημου ζωγράφου του οποίου τη ζωή και το άδοξο τέλος πραγματεύεται το έργο.Αλλα και ήχοι, μουσική,ρυθμός,χορός,σε συνδυασμό με δυνατές ερμηνείες ιδίως από την αισθαντική,ρομαντική Ελένη Ερήμου πλαισιωμένη από ένα αξιόλογο καστ.
    Παράσταση ανατρεπτική και συνάμα ευαίσθητη!!!
    Ευχαριστώ θερμά!!!

  11. Ενδιαφέρουσα ιδέα για μία παράσταση, καλή σκηνοθεσία, ωραία η προβολή των έργων του καλλιτέχνη στην οθόνη και εξαιρετική η νεαρή ηθοποιός που έκανε την νέα Μαργκερίτ, αλλά κατά τα άλλα δεν μας κέρδισε. Ευχαριστούμε πολύ την θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!

  12. Είδαμε απόψε μια αξιόλογη παράσταση τρυφερή, ρομαντική, γεμάτη χρώματα και τέχνη, και παρακολουθήσαμε πτυχές από τις ανησυχίες ενός μεγάλου ζωγράφου και της μοιραίας ερωτικής του ζωής, με πολύ καλές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς, κυρίως από τον Δημήτρη Καλατζή που ενσάρκωνε το Βαν Γκογκ και μια τόσο ξεχωριστή ερμηνεία από την κ. Ελένη Ερήμου που σε συνέπαιρνε. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια που μας χαρίζεις προσκλήσεις για τόσο όμορφα θεάματα!!

  13. Παρακολούθησα την παράσταση το Βαλς των δέντρων και του ουρανού.Ήταν μία εξαιρετική παράσταση με πολύ καλές ερμηνείες τόσο της κυρίας Ερήμου όσο και του κυρίου Καλαντζή.Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση

  14. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΤΡΥΦΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ. Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΗΣ Κ. ΔΗΜΟΥΛΑ...

  15. Ενδιαφέρουσα παράσταση με εικαστικό ενδιαφέρον που σου δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσεις από μια άλλη οπτική τη ζωή του μεγάλου Βαν Γκογκ. Πολύ ωραί
    ο το σκηνικό στα χρώματα που αγαπούσε ο ζωγράφος και εξαιρετικές ερμηνείες. Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις Θεατρομάνια!

  16. Ο χώρος ζεστός. έξυπνα διαμορφωμένος με πίνακες και ηλιοτρόπια καθώς επίσης και η απαγγελία της κυρίας Δημουλά ήταν μια πολύ όμορφη αρχή για μία πολύ ρομαντική παράσταση.
    Οι ερμηνείες των ηθοποιών μαζί με τους πίνακες και την μουσική συνέθεταν μια πολύ όμορφη παράσταση. Ευχαριστούμε πολύ θεατρομάνια.

  17. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ ,ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΞΑΡΧΗΣ ΝΑ ΜΑΓΕΥΕΣΑΙ!!!
    ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ.

  18. Μια ποιοτική προσεγμένη παράσταση με δυνατές ερμηνείες και καλή σκηνοθεσία. Η παρουσίαση της ζωής του Βαν Γκογκ προσφέρεται στο κοινό με παραστατικό τρόπο αφού κατά την διάρκεια της παράστασης προβάλλονται τα έργα του ζωγράφου εν κινήσει.. Ευχαριστούμε θεατρομάνια για αυτήν την όμορφη εμπειρία!!

  19. Όμορφη παράσταση. Μια εκδοχή της ιστορίας μελετημένη με σοβαρότητα. Μέσα από τις αναμνήσεις της τελευταίας γυναίκας που ερωτεύτηκε ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ αμφισβητείται ότι γνωρίζουμε για τη ζωή το έργο και τον θάνατό του. Αναμενόμενα καλή η κυρία Ερήμου στον ρόλο της ώριμης Μαργκερίτ αλλά και ο Δημήτρης Καλαντζής στον ρόλο του Βαν Γκογκ. Θα ήταν μεγάλη αδικία να μην αναφέρουμε την Ελένη Δαφνή στον ρόλο της νεαρής Μαργκερίτ Γκασέ η οποία μας εξέπληξε ευχάριστα. Έξυπνο τέχνασμα το ηλεκτρονικό ζωντάνεμα των έργων του καλλιτέχνη που δίκαια τραβούσε όλα τα βλέμματα. Ένας πετυχημένος συνδυασμός δραματικής τέχνης, μουσικής, ποίησης και ζωγραφικής. Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για τη διπλή πρόσκληση που μας χάρισε ένα όμορφο βράδυ Παρασκευής.

  20. ΕΥΓΕΝΙΑ
    Σήμερα είδα μία εξαιρετική παράσταση ,που. με συγκίνησε
    Οι ηθοποιοί όλοι ήταν πολύ καλοί με κορυφαία την κ.Ερήμου
    Ένας τέλειος συνδυασμός τεχνών υποκριτικής,ζωγραφικής,μουσικής
    Τη συνιστώ ανεπιφύλαχτα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

  21. Μία απο τις ομορφότερες παραστάσεις που εχω δεί.Οι ερμηνείες των ηθοποιών εξαιρετικές με κορυφαια την Κυρία Ερήμου, οπου με την ερμηνεία της και την αφήγησή της μας ταξίδεψε στον μαγικό κόσμοτης ζωγραφικής. Η παράλληλη προβολή των έργων του Βαν Γκογκ έδιναν μια πολύ ξεχωριστή νότα στην πλοκή του έργου. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια που μας χαρίζεις τέτοιες ποιοτικές παραστάσεις!!!!!!!!

    • Εργο ποιοτικο. Μαγευτικο το βιντεο που εδειχνε τα εργα του ζωγραφου σε σκαλιστο καδρο και με κινηση!!. Σε συνεπαιρνε.. Ζωντανοι πινακες.. Μια πολυ καλη κα Ερημου, μια αξιολογοτατη νεαρη ηθοποιος, ενας φανταστικος πρωταγωνιστης "Βαν Γκογκ"- που σπινθηριζε το παθος μεσα του και ξεχυνοταν- ενας μυστηριος "γιατρος", ενας ερωτας πολυ δυνατος-κυριως απο τη γυναικεια πλευρα-, μια γυναικα επαναστατρια, ανεξαρτητος χαρακτηρας και προχωρημενη πολυ, με αισθηματα εντονα που συγκινουσαν.. Το θεατρο ομορφο με κρεμασμενους τους πινακες του ζωγραφου και τους διαδρομους τους κοσμουσαν "ηλιοι", εμπνευσμενοι απο πινακα του μεγαλου ζωγραφου..

  22. Καλημέρα σας. Αρχικά, ευχαριστώ την θεατρομανια για τις προσκλήσεις. Η παράσταση ήταν αρκετά καλή, οι ηθοποιοί μεμονωμένα ήταν πολύ καλή, κατά την άποψή μου όμως, χωλαινε στην σκηνοθεσία η οποία είχε παράλληλους μονολόγους σε περίπτωσεις που μπορούσε να έχει διαλόγους.

  23. Ευχαριστούμε θεατρομανία για την πρόσκληση που μας πρόσφερες για αυτήν την παράσταση.. δεν γνωρίζαμε το βιβλίο ωστόσο εντυπωσιαστήκαμε από την σκηνοθεσία και την ερμηνεία των ηθοποιών. Πολύ μας άρεσε και η προβολή των έργων του καλλιτέχνη στην παράσταση και ο το ότι δεν περιορίστηκε σκηνοθετικά στα πρόσωπα δηλαδή τους ηθοποιούς. συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές και πάντα να γίνονται τέτοιες δουλειές.

  24. Εξαιρετική Παράσταση με Πολύ Καλές Ερμηνείες. Σκηνοθεσία Πολύ Καλή! Και με τους Πίνακες να Κρέμονται πάνω από τα Καθίσματα ήταν Ευφυέστατο! Επίσης Ευφυέστατο και το τρικ με τους Πίνακες εν κινήσει πάνω στην Σκηνή.Συγχαρητηρια σε όλους τους Συντελεστές της Παράστασης.Και Ευχαριστω ΘΈΑΤΡΟΜΑΝΙΑ Για την Ευκαιρία να Την Παρακολουθήσω.

  25. Γινεται πραγματικότητα αυτό που λέμε, μιλάνε οι εικόνες..
    Η παράσταση θα ήταν πολύ φτωχότερη χωρίς την προβολή των έργων του καλλιτέχνη.
    Βέβαια αξιόλογη και η προσπάθεια των ηθοποιών, αλλά είναι ξεκάθαρο οτι το "μέγεθος" του ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ειναι τέτοιο, που μόνο η προβολή των έργων του σε καθηλώνει..
    Χωρίς αυτό το τρυκ, θα ήταν μια μέτρια παράσταση. Τώρα απογειώνεται!

  26. Πολύ καλή παράσταση. Μην τη χάσετε. Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί, ωραία σκηνοθεσία, εκπληκτική η προβολή με τους πίνακες και η μουσική υπέροχη. Ακόμα και τα ηλιοτρόπια στους διαδρόμους του θεάτρου έδεναν αρμονικά με την παράσταση. Θεατρομάνια ευχαριστούμε!

  27. Ήταν πολύ ωραίο να γνωρίζεις την ιστορία πίσω απο την οποία δημιουργήθηκαν τόσο γνωστή πίνακες. Η Ελένη Ερήμου ηταν καταπληκτική! Ωραία σκηνοθεσία. Ευχαριστούμε Θεατρομανια! Για την ωραία βραδιά που μας χάρισες.

  28. Πολυ ωραια παρασταση απο τις πιο ωραιες εμπορικες αν μπορουμε να την καταταξουμε εκει.Η μεγαλη Μαργκαριτ μου αρεσε παρα πολυ,οπως και ο ηθοποιος που υποδυοταν τον Βανγκ Γκονγκ.Για να πω την αληθεια πηγα και επελεξα να διαγωνιστω για να κερδισω την προσκληση αυτη εξαιτιας του θεματος του εργου,χωρις να κοιταξω καν τους συντελεστες.Πιστευα οτι μονο το κειμενο θα μου αρεσει αλλα τελικα μου αρεσαν και οι ιδιοι οι ηθοποιοι,εστιαζοντας στους δυο προαναφερθεντες.Αφου καποια στιγμη ειχες την αισθηση οτι ηταν οι ίδιοι οι ηρωες!!Σκηνοθετικα δεν μπορω να πω πως παρατηρησα κατι το αξιολογο,καλη ηταν η παρουσια του τωρα και του πριν της Μαργκαριτ(εξου και η παρουσια της νεοτερης Μαργκαριτ),αλλα οχι τιποτα παραπανω.Αλλα η παρασταση ειναι ραμμενη στα μετρα της Μαργκαριτ!!Ευχαριστουμε θεατρομανια,να επιλεγεις τετοιες παραστασεις να βλεπουμε γιατι αξιζουν και δεν τις ξερει και τοσο ο κοσμος,οπως αλλες που πολυδιαφημιζονται,με αποτελεσμα να στρεφεται εκει το βλεμμα των θεατων,αλλα υπαρχουν και αλλες τετοιες αξιολογες οπως αυτη,χωρις να λαμβανουν μεγαλη διαφημιση!!!!

  29. Ενδιαφέρουσα παράσταση. Έξυπνη η χρονική ηλικιακή εναλλαγή της αφήγησης της πρωταγωνίστριας. Όλοι οι ηθοποιοί ήταν υπέροχοι. Συγκροτημένες ερμηνείες. Καλοί φωτισμοί και ξεκάθαροι ήχοι. Στο τέλος υπήρξε ένα "τεχνικό πρόβλημα"..της φύσης..όπου την στιγμή που η κα. Ερήμου τελείωνε την κουβέντα της ακριβώς στο "καπάκι" έπαιξε και ηχογράφηση της. Απλά δεν πήραμε εμείς σαν θεατές τα αναγκαία (1 με 2) δευτερόλεπτα για να παρακολουθήσουμε την συνέχεια..και την ροή της. Ευχαριστώ για την όμορφη εμπειρία.

  30. Οσοι αγαπουν τον Βαν Γκογκ, θα συγκινηθούν.
    Οσοι δεν γνωριζουν αυτον τον μεγαλο ζωγραφο, θα μαγευτούν...
    Κι οσοι θελουν να δουν μια καλη παρασταση να δουν αυτη!
    Η κ. Ερημου ειναι μια καταξιωμένη ηθοποιος που σίγουρα δεν εχει αναγκη τα δικα μου συγχαρητήρια, αλλα θα ηθελα να υπογραμμίσω πως διαθετει εκτος απο ταλέντο, και υψηλή αισθητική.
    Εδω και πολλα χρονια εχει προχωρήσει παρα πολύ, και αφησε πισω της εκεινη την εμπορική καριερα της, την διόλου ευκαταφρόνητη, και προχωρά επιτυχώς σε έργα σημαντικά...
    Ολοι οι ηθοποιοί ηταν πολυ καλοι, το σκηνικο, και η μουσικη.
    Συγχαρητήρια σε ολους. Ευχαριστω πολυ!

  31. Οσοι αγαπουν τον Βαν Γκογκ, θα συγκινηθούν.
    Οσοι δεν γνωριζουν αυτον τον μεγαλο ζωγραφο, θα μαγευτούν...
    Κι οσοι θελουν να δουν μια καλη παρασταση να δουν αυτη!
    Η κ. Ερημου ειναι μια καταξιωμένη ηθοποιος που σίγουρα δεν εχει αναγκη τα δικα μου συγχαρητήρια, αλλα θα ηθελα να υπογραμμίσω πως διαθετει υψηλή αισθητική.
    Εδω και πολλα χρονια εχει προχωρήσει παρα πολύ, και αφησε πισω της εκεινη την εμπορική καριερα της, την διόλου ευκαταφρόνητη, και προχωρά επιτυχώς σε έργα σημαντικά...
    Ολοι οι ηθοποιοί ηταν πολυ καλοι, το σκηνικο, και η μουσικη.
    Συγχαρητήρια σε ολους. Ευχαριστω πολυ!

  32. Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!!Εξαιρετική παράσταση,με έξυπνη σκηνοθεσία ,καλές ερμηνείες .Η ιδέα της προβολής των έργων του Βαν Γκόγκ δημιούργησαν το ωραιότερο σκηνικό και έδωσαν νόημα στήν πλοκή του θεατρικού.Ευχαρισώ πολύ!!!

  33. Μοναδική παράσταση με συγκλονιστικές ερμηνείες.Σκηνοθεσια πάρα πολύ όμορφη μουσική υπόκρουση που έδενε υπέροχα και φυσικά μάθαμε πράγματα που αγνοούσαμε.Γενικα ένας ύμνος στην υψηλή τέχνη που άξιζε να παρακολουθήσουμε.Ευχαριστουμε για τη διπλή πρόσκληση!!!

  34. Καταρχην σας ευχαριστω πολυ για την προσκληση.Ομολογω πως δεν γνωριζα και πολλα για τον μεγαλο αυτο ζωγραφο αλλα η παρασταση ηταν εκπληκτικη.Μουσικη,σκηνοθεσια,ερμηνειες όλα στον καταλληλο βαθμο.Η Κα Ερημου ΜΟΝΑΔΙΚΗ.Σας την προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.Συγχαρητηρια και παλι σε ολους τους συντελεστες.

  35. ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 27/1. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΓΚΡΙ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΤΟΥ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΕΝΑ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ κα ΕΡΗΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ, ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ, ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ!!!
    ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

  36. Μια πολύ ομορφη παράσταση!!!!!! Ρομαντική με πολύ καλες ερμηνείες!!!Η πρωτότυπη σκηνοθεσία μας έδωσε την ευκαιρία να απολαύσουμε τους πίνακες του Μεγάλου αυτού Καλλιτέχνη!!!Θεατρομανία ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση

  37. Μια πραγματικά πανέμορφη παράσταση που μας μάγεψε! Το σκηνικό αποτελείται από τους πίνακες του Βαν Γκογκ, κάτι που θα αρκούσε από μόνο του για να μείνουμε ευχαριστημένοι. Γενικά όμως, όλα (σκηνοθεσία, ερμηνείες, μουσική, φωτισμοί) ήταν από πολύ καλά έως τέλεια. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές!
    Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.