595

Το κιβώτιο

από 04/10 έως 10/01
5ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 80' (χωρίς διάλειμμα)
Συγγραφέας: Άρης Αλεξάνδρου
Σκηνοθέτης: Φώτης Μακρής, Κλεοπάτρα Τολόγκου
Ερμηνεύουν: Φώτης Μακρής

Περιγραφή

«Το Κιβώτιο», το εμβληματικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου, παρουσιάζεται σε μορφή θεατρικού μονολόγου, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη, σε σκηνοθεσία Φώτη Μακρή και Κλεοπάτρας Τολόγκου.

Ο Φώτης Μακρής, που υποδύεται τον κεντρικό ρόλο, εκτός από το Studio Μαυρομιχάλη, στα 4 χρόνια επιτυχίας της παράστασης ταξίδεψε με το «Το Κιβώτιο» σε 28 πόλεις σε όλη την Ελλάδα καθώς και στη Πάφο της Κύπρου (στα πλαίσια της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης 2017).

Περισσότερα

Στα τέλη του Ελληνικού εμφυλίου πολέμου, μια ομάδα ανταρτών αναλαμβάνει μετά από σχετική εντολή του Γενικού Αρχηγείου να μεταφέρει, περνώντας μέσα από εχθρικό έδαφος, ένα κιβώτιο αγνώστου περιεχομένου, με παραλήπτες τη διοίκηση μιας ανταρτοκρατούμενης πόλης. Στη διάρκεια της αποστολής η ομάδα αρχίζει να χάνει τα μέλη της σταδιακά μέχρι που τελικά σώζεται ένας μόνο αντάρτης, ο οποίος τελικά κατορθώνει να παραδώσει το κιβώτιο. Όταν όμως φτάνει στον προορισμό του, διαπιστώνεται πως είναι άδειο και ο αντάρτης φυλακίζεται από τους άλλους συντρόφους του ως δολιοφθορέας. Σε μια συγκλονιστική προσπάθεια να αποδείξει την αθωότητά του, ο ήρωας αρχίζει να συντάσσει αναφορές στον ανακριτή, όπου δεν διστάζει να εξηγεί και να ερμηνεύει, το νόημα της παράδοξης αποστολής τους. Ο συντάκτης των αναφορών δεν γνωρίζει τίποτα για την ταυτότητα του ανακριτή ούτε για τους δεσμώτες του, ούτε αν ο ανακριτής διαβάζει τα όσα του γράφει.

Ο Φώτης Μακρής ερμηνεύει, σε έναν συγκλονιστικό μονόλογο, τον ταραγμένο αυτόν ήρωα που σταδιακά αμφισβητεί κάθε είδους πεποίθηση. Το Κιβώτιο, είναι το μοναδικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου και έχει χαρακτηριστεί ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Το έργο ερμηνεύθηκε από αλληγορία για τον εμφύλιο και ως καταγγελία ενάντια σε κάθε είδους εξουσία, αλλά και ως ένα σχόλιο στον δυτικό πολιτισμό.

Σειρά συζητήσεων:
Από την περσινή χρονιά, το «Κιβώτιο» πλαισιώθηκε από μία σειρά συζητήσεων με το κοινό, μετά το τέλος της κάθε παράστασης. Στις συζητήσεις αυτές αυτές προσκληθηκαν σημαντικά πρόσωπα της από διαφορετικούς χώρους της δημόσιας ζωής, που προσέγγισαν με τον δικό τους τρόπο το έργο του Αλεξάνδρου και τα ζητήματα που προκύπτουν από αυτό, αναδεικνύοντας τις προεκτάσεις του μέχρι σήμερα. Το κοινό αγκάλιασε με πρωτοφανές ενδιαφέρον τόσο την παράσταση όσο και τις συζητήσεις και είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις, να εκφράσει απορίες, να συμμετέχει σε γόνιμο διάλογο.

Οι καλεσμένοι στον Κύκλο Συζητήσεων για τη θεατρική σαιζόν 2015-16 ήταν: ο συγγραφέας, κριτικός θεάτρου, πρόεδρος της Επιτροπής Θεάτρου και Χορού Λέανδρος Πολενάκης, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Περικλής Κοροβέσης, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Φύσσας, ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Γιάννης Σταθόπουλος, ο εκδότης Γιάννης Μεϊμάρογλου, ο ποιητής και εκδότης του περιοδικού «Μανδραγόρας» Κώστας Κρεμμύδας, ο κριτικός θεάτρου Κώστας Γεωργουσόπουλος, η ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια Χρυσούλα Σταύρου, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ιστορικός και Πρόεδρος του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Βασίλης Καρδάσης, ο ποιητής Τίτος Πατρίκιος, οι δημοσιογράφοι του ραδιοσταθμού «105,5 Στο Κόκκινο» Γιάννης Ανδρουλιδάκης, Βαγγέλης Καραγιώργος και Βαγγέλης Χερουβείμ, ο Καθηγητής Ιστορίας και Θεωρίας της Λογοτεχνίας του Παντείου Πανεπιστημίου, Δημήτρης Δημηρούλης, ο Μανώλης Γλέζος, , ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Παπαβασιλείου, η θεατρική κριτικός στην εφημερίδα «ΕΠΟΧΗ» Μαρώ Τριανταφύλλου, ο δημοσιογράφος στην εφημερίδα «ΕΠΟΧΗ» Παύλος Κλαυδιανός, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Χριστόφορος Κάσδαγλης, η συντονίστρια του Γραφείου Αθήνας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση Χαρά Τσουκαλά, η Δικηγόρος και πρώην πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο συγγραφέας Χρήστος Αγγελάκος και ο Θεατρολόγος και καθηγητής στα Πανεπιστήμια του Winchester, Kingston και Canterbury Christ Church, Φίλιππος Χάγιερ.

Ο κύκλος συζητήσεων θα συνεχιστεί και τη φετινή θεατρική σαιζόν. Η λίστα των προσκεκλημένων είναι υπό διαμόρφωση και θα ανακοινωθεί σύντομα.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Δραματουργική επεξεργασία - Σκηνοθεσία: Φώτης Μακρής, Κλεοπάτρα Τολόγκου
Σκηνικά – Κοστούμια: Διονύσης Μανουσάκης
Μουσική Επιμέλεια: Γιώργος Νινιός
Φωτισμοί: Στέφανος Κοπανάκης

Ομάδα θεατρολόγων : Μελίνα Πλαστή, Εύη Κουκοράβα, Μάρθα Κοσκινά.

Φωτογραφίες

Πότε & Πού

Studio Μαυρομιχάλη

από 04/10 έως 10/01
Μαυρομιχάλη 134, Νεάπολη Εξαρχείων, Αθήνα
Τηλ: 210 6453330 Email: [email protected] Website: www.studiomavromihali.gr/

Εισιτήρια: Κανονικό: 10 ευρώ
Φοιτητικό, κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών: 8 ευρώ
Άνεργοι, Ατέλειες: 5 ευρώ
Πληροφορίες: 210 6453330
Προπώληση:

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ VIVA
Προνομιακή τιμή προπώλησης μόνο 7 ευρώ για όλες τις παραστάσεις

Η προπώληση ξεκίνησε: https://www.viva.gr/tickets/theater/studio-mavromichali/to-kivotio/

Ημέρες & Ώρες
Δ
Τ
Τ
Π
Π 21:00
Σ
Κ

54 ΣΧΟΛΙΑ

  1. παρακαλουθησα την παρασταση στην φετινη πρεμιερα της για 5η χρονια.Η ερμηνεια τελεια το κειμενο εκπληκτικο ποιητικο .η συζυτηση που ακολουθησε με τον κ Κιμουλη πολυ διαφωτιστικη για το Αρη Αλεξανδρου ( συγγραφεα του μυθιστορηματος). Συγχαρητηρια !!! ευχαριστω για την προσκληση

  2. ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 15.4.16 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Κ. ΜΑΚΡΗ. ΣΟΥ ΜΕΤΕΔΙΔΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ. ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!

  3. Εξαιρετική παράσταση. Αποδίδει στο έπακρο το κλασικό αυτό έργο της μεταπολεμικής ελληνικής λογοτεχνίας. Έργο συναρπαστικό που εξάπτει τη φαντασία. Ένας ήρωας που τυφλωμένος από τα πολιτικά του πιστεύω δεν έχει διστάσει να προδώσει φίλους, να μείνει ψυχρός στα μαρτύρια των ανθρώπων που θυσιάζουν ακόμα και τη ζωή τους για αυτόν, αλλά και στον ακρωτηριασμό της γυναίκας του! Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια που μου έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσω την παράσταση!

  4. Πολύ δυνατή ερμηνεία. Πολύ καλή σκηνοθεσία. Το θέμα είναι ενδιαφέρον. Πίστη, ιδεοληψίες, αμιφιβολία., ανάμικτα συναισθήματα μιας αριστεράς που προδίδει και προδίδεται. Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον ποιητή Τίτο Πατρίκιο γύρω απο τη ζωή του Αλεξάνδρου και το έργο του.

  5. Κέρδισα μια διπλή πρόσκληση από το Θεατρομάνια, χθες 12/02. Είχα διαβάσει πριν καιρό το μυθιστόρημα και πραγματικά είχα τρομερή περιέργεια να δω πως θα μπορούσε να αποδοθεί στο θέατρο και με μονόλογο κιόλας ένα τέτοιο κείμενο με αμέτρητες εγκιβωτισμένες ιστορίες, που η μια διαδέχονταν την άλλη σε όλο το μυθιστόρημα!!
    Ο κ Μακρής κάνει άθλο πάνω στην σκηνή!! Ενας εξαιρετικός ηθοποιός, ένας σεμνός άνθρωπος που σέβεται το κείμενο, τον συγγραφέα, το κοινό του!! Το θέατρο ήταν κατάμεστο κι αργότερα ακολούθησε συζήτηση περί του Κιβωτίου και τους συμβολισμούς!!
    Ενα τεράστιο μπράβο για αυτόν τον όλο ψυχή μονόλογο!! Σε ευχαριστώ ολόθερμα Θεατρομάνια για την πρόσκληση!! Μην το χάσετε!!

  6. Την περασμένη Παρασκευή το βράδυ απόλαυσα έναν εργάτη του θεάτρου, τον κ. Φώτη Μακρή σε μια καθηλωτική ερμηνεία, στο Κιβώτιο, το μοναδικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου. Η ιστορία του έργου αναφέρεται σ΄ έναν αντάρτη του εμφύλιου πολέμου, έναν στρατιώτη του δημοκρατικού στρατού, ο οποίος αναλαμβάνει να κουβαλήσει ένα κιβώτιο από μια πόλη σε μια άλλη μαζί με μια ομάδα συντρόφων του.. Η αποστολή αυτή μέλλει να καθορίσει σε μέγιστο βαθμό την ζωή, την ύπαρξη και το μέλλον του.. Η πορεία αυτή εξελίσσεται σε μια σταδιακή καταβύθιση στις απαρχές της ανθρώπινης συνειδητότητας και σε μια πορεία αυτογνωσίας και αυτοκαθορισμού..Ο ήρωας μας πλημμυρίζεται από πρωτόγνωρα και εν πολλοίς βίαια συναισθήματα καθώς βαδίζει στον δρόμο του καθήκοντος και του χρέους όπως εκείνος έχει μάθει και διδαχθεί ν΄ ακολουθεί..Στο τέλος αυτού του δρόμου διαπιστώνει ότι κάτι έχει πάει στραβά.. Το κιβώτιο που με το αίμα της καρδιάς του κουβάλησε είναι κενό.. Τι συνέβη; Ο ίδιος ο ήρωας καταθέτει κάποιες πιθανές ερμηνείες ωστόσο για καμιά δεν είναι φυσικά σίγουρος για την ορθότητά της.. Ας μου επιτραπεί να καταθέσω και την δική μου.. Το κιβώτιο λειτουργεί σε συλλογικό και σε ατομικό επίπεδο.. Σε συλλογικό επίπεδο εκφράζει το υποσυνείδητο, τις μνήμες, τις παραστάσεις, τα βιώματα, τις αξίες και τις προσδοκίες ενός ολόκληρου λαού, τα οποία σφυρηλατήθηκαν μέσα στους αιώνες, από τους αγώνες, τις θυσίες και τις πνευματικές αναζητήσεις του.. Σε ατομικό επίπεδο μπορεί να εκφράζει τις προσωπικές αξίες, τις σταθερές ζωής, τις μνήμες και τις παρακαταθήκες που μπορεί να σφράγισαν τη ζωή ενός ανθρώπου.. Η ουσία είναι ότι δυστυχώς ένας άνθρωπος λόγω της έμφυτης αυτοκαταστροφικότητας και της δυσκολίας συνύπαρξης και κατανόησης με τους άλλους μπορεί να μην μπορεί να βιώσει πραγματικά αυτές τις ιδέες και να οδηγηθεί στην πνευματική, ηθική και πολιτιστική παρακμή.. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε ευρύτερο επίπεδο με την συμπεριφορά μιας μεγάλης ομάδας ανθρώπων όπως αυτής ενός λαού.. Η περιφρόνηση προς τις καταβολές ενός έθνους και η μη γόνιμη αξιοποίηση μιας ιδεολογίας μπορούν να οδηγήσουν ακόμα και στον αφανισμό..
    Ο κ. Μακρής δίνει μια παθιασμένη ερμηνεία, βαθιά μελετημένη, χωρίς υπερβολές και κραυγές..Είναι ένας μεγάλος, σεμνός και συγκροτημένος καλλιτέχνης που δίνει στην κυριολεξία τα ρέστα του..Η σκηνογραφία του Δ.Μανουσάκη είναι λιτή, προσεγμένη και αναδίδει τις ψυχολογίες μεταπτώσεις του ήρωα καθώς και τον ψυχολογικό πόλεμο που μαίνεται μέσα του..Τον ίδιο ακριβώς σκοπό εξυπηρετεί άριστα και η μουσική που επιμελήθηκε ο σπουδαίος Γ.Νινιός..Συνολικά η παράσταση βγάζει μια αλήθεια και μια γνησιότητα που συναρπάζει τον κάθε θεατή χωρίς ωστόσο να του αφαιρεί τη δυνατότητα πολυδιάστατης και βαθιάς ερμηνείας των γεγονότων και των συμβολισμών του έργου.. Με λίγα λόγια τιμά το πρωτότυπο κείμενο και ταυτόχρονα δίνει στον θεατή τη δυνατότητα να σκεφτεί και να προβληματιστεί πάνω σ΄ αυτό το υπέροχο, πολυσήμαντο κείμενο..
    Ευχαριστώ πολύ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την ευκαιρία που μου δώσατε να παρακολουθήσω αυτή την εξαιρετική παράσταση! Να είστε όλοι καλά! Καλή συνέχεια!

  7. Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του theatromania.gr την Παρασκευή 29-01-16.
    Εμβληματικό κείμενο και από τα αγαπημένα μου ελληνικά μυθιστορήματα. Αν με κάποιον τρόπο μπορούσε να αποσυνδεθεί από το στενό τοπικό πλαίσιο του εμφυλίου, θα μπορούσε να γίνει οικουμενικό σύμβολο του παραλόγου της ιεραρχίας και της διαχείρισης της εξουσίας από τους εκάστοτε φορείς της.
    Η σκηνοθεσία έχει προβεί σε μια εξαιρετική και ουσιώδη δραματοποίηση του κειμένου που δεν είναι εύκολο με τόσα ονόματα και γεγονότα. Ενώ ιδιαίτερα πετυχημένη και η αφήγηση της σκηνής με την Ρένα, ιδιαίτερα συγκινητική.
    Ο κύριος Μακρής φαίνεται ότι έχει εντρυφήσει στο κείμενο και καταφέρνοντας να ισορροπήσει τα εκφραστικά του μέσα αποδίδει άψογα την απόγνωση και το αδιέξοδο του ήρωα. Πολύ καλός! Μακάρι να συνεχίσει να παίζεται και άλλες μέρες γιατί είναι ένα έργο που αξίζει να το δει ο καθένας, ακόμα και αν ανήκει στο «δύσκολο» είδος του μονόλογου.
    Το θέατρο ήταν γεμάτο μιας και επιστρατεύτηκαν καρέκλες για την εξυπηρέτηση όλων και για το ρεπορτάζ 🙂 να καταγράψω και την παρουσία της κυρίας Κωνσταντοπούλου στην παράσταση, χωρίς τυμπανοκρουσίες.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια!
    Νικήτας Μ.

  8. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την θεατρομάνια για αυτήν την ευκαιρία που μου έδωσε.Τέτοιες προσπάθειες στις μέρες μας θα πρέπει να βρίσκουν μιμητές.Συνεχίστε να μας 'υψώνεται' το πνευμα.Λίγα λόγια για την παράσταση,απλά καταπληκτική ερμηνεία απο τον κύριο Μακρή...σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα...

  9. Παρακολούθησα την παράσταση στις 29/1 και είχα τη χαρά να ακούσω μετά το τέλος του έργου την ομιλία του κ. Κώστα Γεωργουσόπουλου. Πρόκειται για μία αξιόλογη θεατρική διασκευή ενός αριστουργήματος της μεταπολεμικής μας πεζογραφίας. Η ερμηνεία του Φώτη Μακρή ήταν πραγματικά πολύ δυνατή. Αν και η παρακολούθηση της παράστασης προϋποθέτει ορισμένες βασικές ιστορικές γνώσεις για την περίοδο του Εμφυλίου Πολέμου στην Ελλάδα (1946-1949), τη συστήνω σε όλους/ες, και ιδιαίτερα σε εκείνους/ες που έχουν διαβάσει και γνωρίζουν το μυθιστόρημα.
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

  10. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 29/1/2016 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Ο ΧΩΡΟΣ ΖΕΣΤΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟΥ Κ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟ ΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΔΕ ΚΑΙ Η ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,Ο ΜΑΚΡΗΣ ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

  11. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΚΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ(ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΠΙΔΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ)ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ

  12. Κορυφαίο έργο, κορυφαία ερμηνεία, θα τολμούσα να πω, απ' όσα έχω δει ως τώρα, παράσταση της χρονιάς! Οκ, το κείμενο μπορεί να είναι κάπως θεωρητικό, αλλά το νόημα δε μπορείς να το χάσεις με τίποτα, ο δε κύριος Μακρής πρέπει να φεύγει ράκος για να μας μεταδώσει όλη αυτή τη δύναμη, που δεν ανασαίναμε καν. Εξαιρετική ευκαιρία Θεατρομανία, ευχαριστώ πολύ!

  13. Σε ένα λιτό σκηνικό παρακολουθήσαμε ένα δύσκολο κείμενο δοσμένο αριστοτεχνικά απο τον κ.Μακρή .Για 80 περίπου λεπτά παρακολουθήσαμε την αγωνία του στρατιώτη να φέρει είς πέρας την αποστολή του.Την μεταφορά του κιβωτίου που στο τέλος αποδεικνύεται ...................Το συστήνω ανεπιφύλακτα.Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

  14. Παρακολούθησα την παράσταση (8/1/2016) κατόπιν παραχωρήσης της πρόσκλησης από την κ.Χαρά Σταματοπούλου την οποία ευχαριστώ, όπως ασφαλώς και τη ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ !.
    Ο χαρακτήρας που υποδύεται ο εξαιρετικός Φώτης Μακρης συνεχώς αυτοαναιρείται και αλλάζει σημεία της πολύ πειστικής κατάθεσής του, κάτι που σε κάνει να αμφιβάλλεις για την εικόνα που έχεις δημιουργήσει γι'αυτόν, να τον μαθαίνεις όλο και περισσότερο ως χαρακτήρα, να μπαίνεις στην ψυχολογία του και να συμμετέχεις στην αγωνία του...
    Κατ' ουσίαν περιγράφει τη σχιζοφρένεια του κομμουνισμού! Να ακολουθείς δηλαδή παρανοϊκές εντολές και να μην μπορείς να εκφέρεις άποψη για να μην χαρακτηριστείς...δογματικός!
    Έτσι ενώ στην αρχή ο μονόλογος του ήρωα αγωνιστή φαίνεται να έχει ενδιαφέρον στη συνέχεια γίνεται βαρετός και κουραστικός !.
    Ενδιαφέρουσα προσπάθεια, αλλά μάλλον δε θα την πρότεινα σε αμύητους !.

  15. Παρακολούθησα την παράσταση κατόπιν παραχωρήσεως πρόσκλησης απο φίλη της Θεατρομάνιας κ την ευχαριστώ πολύ για αυτό. Καλοδουλεμένος ο μονόλογος , εξαιρετικός ο κ. Φ.Μακρής , λιτό σκηνικό όπως αρμόζει στην υπόθεση.....μια μικρή ένσταση στην εκφορά του λόγου του πρωταγωνιστή...όταν είσαι αντάρτης στο βουνό η χροιά της φωνής οφείλει να είναι πιο τραχιά πιο άγρια, όπως αρμόζει σε κάποιον που περνάει τόσες κακουχίες.. ...αν καταλαβαίνεται τι εννοώ ...είναι ένα σημείο που με προβλημάτισε για αυτό το αναφέρω !!!

  16. Μας άρεσε πάρα πολύ αυτή η παράσταση! Παρότι μονόλογος δε μας κούρασε καθόλου. Μείναμε προσηλωμένοι μέχρι το τέλος. Ο ηθοποιός είχε ένα πολύ απαιτητικό κείμενο και έκανε εξαιρετική δουλειά. Πολύ δυνατή ερμηνεία και παίξιμο. Ακόμη και πριν αρχίσει το έργο και κάτσουμε στις θέσεις μας, ήταν σε μια γωνιά επί σκηνής ψιθυρίζοντας όντας ήδη στο ρόλο του. Απλά, λιτά σκηνικά. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

  17. ''Το Κιβώτιο'' του Αρη Αλεξάνδρου είναι ένα από τα αριστουργήματα της ελληνικής λογοτεχνίας!Ο Φώτης Μακρης είναι εξαιρετικός σ'αυτό τον δύσκολο και απαιτητικό μονόλογο!Ηπαράσταση αξίζει για να θυμόμαστε και να μη ξεχνάμε την ιστορία μας...

  18. ΜΙΑ ΕΞΕΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΙΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΗΤΤΗΜΕΝΩΝ.ΠΟΥ ΩΠΟΣ ΣΥΜΒΕΝΗ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ....

  19. Η παρασταση ειναι μετρια.Η ερμηνεια του κ.Μακρη ηταν αρκετα καλη αλλα το κειμενο δεν ειχε ροη και δεν καταφερνε να σε κρατησει. Ευχαριστω για την προσκληση.Οσοι εχουν προσκληση να πηγαινεται πιο νωρις γιατι δεν κρατανε τις θεσεις Μερικα ατομα δεν καταφεραν να μπουν

  20. Παρακολουθήσαμε την παράσταση την Παρασκευή 11/12/2015, μετά από διπλή πρόσκληση της Θεατρομανίας, την οποία και ευχαριστούμε. Η παράσταση κατ'εμέ, δεν αξίζιε να τη δει κάποιος. Και αυτό, γιατί ενώ ο ηθοποιός δίνει όλο του το είναι στη σκηνή και θα μπορούσε να σε τραβήξει και αν σε κρατήσει, το κείμενο είναι χλιαρό και ψιλοανούσιο, μπερδεμένο, μη επεξηγηματικό, με ασύνδετα γεγονότα, χρόνους και πρόσωπα, κάτι που σε κάνει να χάνεις την υπόθεση και ως εκ τούτου να χάνεται μέσα σε αυτό και η τρομερή ερμηνεία. Παρόλα αυτά, ενδιαφέρουσα προσπάθεια, αλλά δε θα την πρότεινα.