Sadmen

Αρχείο Παίχτηκε από 11/04/2024 έως 26/04/2024
στο Ροές
Διάρκεια: 70 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)
Δραματουργία: Θανάσης Κριτσάκης, Στεργιάνα Τζέγκα
Σκηνοθέτης: Θανάσης Κριτσάκης
Σκηνογραφία: Δάφνη Αηδόνη
Κοστούμια: Δάφνη Αηδόνη
Φωτισμοί: Ελένη Χούμου
Μουσική: Οδυσσέας Γκάλιος (Πρωτότυπη)
Ερμηνεύουν: Κωσταντίνος Δαλαμάγκας, Πένυ Ελευθεριάδου, Δημήτρης Καστανιάς, Άλκηστις Πολυχρόνη, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Περιγραφή

Μια σουρεαλιστική παράσταση για όσους πίστεψαν ότι μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά ηττήθηκαν

Περισσότερα

Λίγα λόγια για την υπόθεση:

Μία ομάδα απογοητευμένων σούπερ ηρώων θα κληθεί να εκπαιδεύσει ένα νέο μέλος. Ηττημένοι από τον εχθρό τους, απογοητευμένοι από τις μαχητικές τους πρακτικές και τις εσωτερικές τους αλλοιώσεις, θα παραδώσουν την σκυτάλη στο/ στην/ στον Χ, μέσα από μια επώδυνη διαδικασία αναστοχασμού του παρελθόντος.

Το «Sadmen» είναι μια σουρεαλιστική παράσταση γι’ αυτούς που πίστεψαν ότι μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο και ηττήθηκαν.

Βασισμένη σε συνεντεύξεις, η παράσταση μέσω της μυθοπλασίας επιστρέφει στην καλλιτεχνική πρόσληψη της πραγματικότητας.

 

Βιογραφικό σκηνοθέτη:

Ο Θανάσης Κριτσάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του μεταπτυχιακού προγράμματος «Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία» του Ε.Κ.Π.Α., του Post-Master «Collective Practices» του Stokcholm Royal Academy of Arts και έχει παρακολουθήσει μαθήματα στο Justus Liebig – Universitat Giessen (Γερμανία 2016). Ως σκηνοθέτης έχει συνεργαστεί με το UTE και στο Maly Theatre (Μoscow,2015) και με το πανεπιστήμιο του Salzburg (Salzburg, Hamburg 2018). Ως βοηθός σκηνοθέτη έχει συνεργαστεί με τους Cezaris Graužinis, Roger Bernat και Yan Duyvendak, Γιάννης Αναστασάκης και ως ηθοποιός μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Δημήτρη Μπαμπίλη, Παντελή Φλατσούση, Δημήτρη Μπίτο, Γλυκερία Καλαϊτζή. Τέλος, ως  έχει σκηνοθετήσει «Τομπίας»( 48α Δημήτρια 2013), την performance «Άσκηση Δημοκρατίας» (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018), την παράσταση – ντοκιμαντέρ «Συμπόσιο Γειτονιάς» (LABattoir, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Μάιος 2019) και την παράσταση «Π.Ο.Π: Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης» (ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΟΝ, Μάρτιος 2023).

 

Φωτογραφίες: Ελένη Χούμου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Στεργιάνα Τζέγκα

Βοηθός Σκηνογράφου: Ειρήνη Παντελίδου

Καλλιτεχνική Συνεργάτης: Άλκηστις Πολυχρόνη

Επικοινωνία: Γιώτα Δημητριάδη

Εταιρία Παραγωγής: Uknown Structures of Complex AMKE

Φωτογραφίες

Βίντεο

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η παράσταση ξεκίνησε στις 21:28, ενώ ήταν για τις 21:00. Και ο λόγος? Περιμέναμε τα παρεακια / φιλαράκια των πρωταγωνιστων. Έτσι λοιπόν για τον χαβαλέ και την πλάκα τους, ενας μεγάλος αριθμός θεατών περίμενε μισή ώρα για μία παράσταση της μιας (και πολύ λέω) ωρας. Και στα σχετικά αυτής τώρα. Ήταν μια παράσταση ΑΝΕΥΡΗ, ΦΛΎΑΡΗ, ΒΑΡΕΤΉ, ΚΑΘΌΛΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ. ΑΝΟΎΣΙΑ στο σύνολο της. Μόνο φωνές (ειδικά κατά την είσοδο μας στον χώρο για τα καθίσματα μας, αυτοί δήθεν ερμηνευαν) και ένα επεισόδιο από την τηλεοπτική σειρά "Τα φιλαράκια" να μονοπωλεί την παράσταση. Το χιούμορ ανόητο και επιπέδου παιδιών δημοτικού. Σαφώς και κάποιοι θεατές ξεκαρδιστηκσν (και μάλιστα με σαχλα γέλια, έτσι για να δώσουν έναν παλμό). Αυτοί οι θεατές ήταν οι φίλοι των ηθοποιών, ναι, αυτών των ιδιαίτερων ανθρώπων που περιμέναμε. Δυστυχώς, η παράσταση ήταν με αρνητικο και μόνο πρόσημο. Ευχαριστώ για την πρόσκληση (ειδάλλως δεν θα πέρναγα ούτε απ'εξω). ΈΧΑΣΑ δυστυχώς το βράδυ μου.